donderdag 7 juni 2012

Catrice "Cruise Couture" collection






                                 


Welkom in St. Tropez! De Limited Edition “Cruise Couture” by CATRICE neemt je  mee op een trip naar de Côte d'Azur.

Helaas zal ik nog een maandje moeten wachten op de zon van de Côte d'Azur...
Anyhow, ik heb 2 lippenstiften gescoord van deze collectie.


 "De zachte, crèmige textuur smelt op de lippen. Ultimate Shine Lip Colour biedt intensieve hydratatie en verzorging met medium dekking en ultieme glans."




 220 Mrs Brightside

110 Shy Flamingo

Wat hou ik zo van die lippenstiften. Ik kan het blijven zeggen.
De verpakking is simpel maar chique.
Wanneer je het goedje op je lippen smeert, voelt de lippenstift als boter aan. Super zacht en een mooie subtiele glans met kleur.

De lippenstiften doen mij eigenlijk zelf een beetje denken aan de L' oreal caresse lippenstiften.

De collectie ligt vanaf juni in de winkel. Nu dus !!!

Gaan jullie iets halen van deze collectie ?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Geef gerust je mening!

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.