dinsdag 5 juni 2012

Summer, Sun, Solar Sublime



Vandaag het ' Summer & Sun ' vervolg.


Deze keer zijn twee haarproducten uit de Solar Sublime lijn van L'Oréal Professionnel aan de beurt om onder de loep genomen te worden.


Ten eerste: een hydraterende en beschermende anti-frizz melk.




Hoe te gebruiken?


Met 20 cm afstand verstuiven over handdoekdroog haar ( of droog haar, maar persoonlijk vind ik de werking dan iets minder). Niet uitspoelen. 


Wat vind ik ervan?


De spray verstuift inderdaad heel fijn. Een echte nevel. Hoewel het product zelf wel licht vettig is voel je dit niet omdat het heel goed gedoseerd wordt. 


Deze beschermende melk doet echt wonderen voor mijn haar . In plaats van een zielige coupe stro met sprieten die alle richtingen uitsteken heb ik mooi glad getemd haar dat zacht aanvoelt.


En alsof dat nog niet genoeg is om je te overtuigen: hij ruikt naar cocktails! Echt! Het doet me wat denken aan Malibu en pêchelikeur met sinaasappelsap. 


*gebruiken op eigen risico want je krijgt echt cocktail cravings *


Adviesprijs: 15 euro voor 125 ml.


Ten tweede een herstellend serum:




Hoe te gebruiken?


Met 15 cm afstand verstuiven over handdoekdroog haar, vooral op de puntjes. Niet uitspoelen. 


Wat vind ik ervan?


Aanvankelijk vroeg ik me af wat nu het verschil was tussen deze producten en eindelijk heb ik hem door.
Dit serum is ( in tegenstelling tot de melk) bedoeld voor NA het zonnen.


Wanneer je haar al wat afgezien heeft kan dit serum de redding van je kapsel betekenen. 


De nevel is minder verfijnd en het product zelf is ook 'zwaarder'. Enkel op de puntjes gebruiken is volgens mij echt de boodschap.


De geur is nagenoeg identiek aan die van de melk alleen minder intens.


Adviesprijs: ongeveer 15 euro voor 50 ml.




Als ik echt één van de twee producten zou moeten kiezen zou ik voor de melk gaan.


Waarom?



  • Je krijgt meer product voor je geld.
  • De intensere geur = extreem njammie
  • beter voorkomen dan genezen toch










Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Geef gerust je mening!

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.