zondag 3 juni 2012

Summer, sun, shampoo





We hebben al enkele dagen kunnen genieten van pure summertime sunshine. Reden te meer dus om onze typische zomerspulletjes uit de kast te halen om huid en haar te beschermen tegen de zon en vooral: om onze huid en haar achteraf ook nog eens extra te pamperen. 


Wanneer ik een poosje in de zon vertoefd heb vind ik het enorm fijn om mijn haar te wassen en verzorgen met een aangepaste shampoo.


Zoals deze van 'Sun shampoo' van Wella Professionals met bijpassende conditioner:






En ja je leest het goed: het is niet alleen een shampoo! Het is ook een douchegel.


Extreem handig spul om mee te nemen op reis dus. Met deze twee producten ben je eigenlijk volledig ingespannen om je te wassen. 


En de geur? Dat is pure zomer in een flesje. Fris en fruitig. Als je zonneschijn zou kunnen ruiken zou het vast ruiken als deze shampoo en conditioner. * I swear * Love at first smell!



En de werking? Van de shampoo ben ik niet meteen holder de bolder overtuigd. Hij werkt prima. Maar ik heb echt nog een conditioner nodig achteraf. ( Ik had stiekem gehoopt dat het zo'n wondershampoo was waar je geen extra verzorging meer bij nodig hebt) 




Verkrijgbaar bij de Wella kappers.


Adviesprijs shampoo: rond de 12 euro.


Adviesprijs conditioner: rond de 16 euro. 


Best prijzig, maar de shampoo is wel heel zuinig in gebruik. Je hebt haast niks nodig. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Geef gerust je mening!

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.