woensdag 13 juni 2012

Hoe het allemaal begon ...

Ik heb wat zitten rondsnuffelen tussen de vele foto's op men USB-stick die ik al gemaakt heb voor Honestbeauty.


En ik ben de foto tegengekomen waarmee het avontuur van bloggen voor mij begon.



 Dit zijn de fameuze nagels die voor een ontmoeting hebben gezorgd.
(niet op letten, de nagels waren al een paar dagen ervoor gelakt)






Deze foto's zijn getrokken vlak na de ontmoeting met Maaike.
Jullie herinneren zich misschien het artikel nog waarin ik me voorstelde met het hele E5 mode verhaal ;)


Dus eigenlijk zijn dit de allereerste foto's die ik genomen heb voor Honestbeauty.


Maaike en ik hebben al vaak teruggedacht aan de eerste ontmoeting in augustus 2011.
Het leven kan inderdaad raar lopen.


Maar aan dees avontuur heb ik niet alleen er een leuke hobby bij, ook een goede vriendin !


"My best friend is the one who brings out the best in me."
- Henry Ford



Thanks Girl ;)
xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Geef gerust je mening!

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.