donderdag 14 juni 2012

The 'Maaike wants so badly' Cravings

Zoals jullie misschien wel weten hou ik sinds begin april een no-buy tot het einde van het schooljaar.


Ik heb mezelf opgelegd om 3 maanden lang NIKS te kopen van cosmetica EN kleding.


Dat is tot nu toe aardig gelukt, ondanks de vele verleidingen.


Ik moet toegeven: het wordt steeds moeilijker, en het online windowshoppen bij wijze van pauze doet daar geen deugd aan!


Ik heb dan ook een behoorlijke wishlist opgebouwd die ik even met jullie deel.



Dit palletje van Guerlain met zes kleuren wil ik al zo lang hebben maar ik vind het eigenlijk veel te duur voor wat het is. Gelukkig heb ik ondertussen wat cadeaubons bij elkaar gesprokkeld waardoor ik eigenlijk zelf niet veel meer zal hoeven te betalen. Soon to be mine dus.

De stijltang die ik vroeger had was een soldenmodel van Babyliss die ik in een vlaag van pure razernij heb kapot gesmeten. ( ik moest naar een feest waar ik eigenlijk totaal niet naartoe wou gaan en toen ik me aan het klaarmaken was ging alles tegen, ik kreeg m'n jurk niet dicht door defecte rits, het was uiteindelijk een tikje te groot en zakte af, ik had een bad hairday, had wakkergelegen over het al dan niet gaan naar dat feest, allez, the whole crap) Ik zit dus al enkele maanden compleet kinderloos op stijltang gebied dus deze MOET ik gewoon kopen na m'n no-buy.

Tot zover de dingen die ik effectief pronto directo ga aanschaffen als de schoolbel rinkelt.

Dan nu enkele spulletjes die ik ook heel graag zou hebben maar die we gezien ( zoals economen het noemen) een beperkte ' cash flow' even zullen moeten wachten.

Chanel Illusions Ombre in de kleur ' Emerveille'


Een (tweede) ketting van juwelenontwerpster Lize Mommaerts.
Ik kreeg van m'n ventje al eens een paar oorbellen en een ketting ( waarvoor ik enorm dankbaar ben, beste cadeau ever!) en ik vind dat het zowat tijd is dat ik een ware collectie opstart.

En als ik dan toch bezig ben, doe mij dan ook maar de armband.





Qua aantal valt dat nog relatief mee me dunkt.


Maar de prijzen ... tjah ... dromen mag eh. 


Ik zal gauw eens naar de krantenwinkel rennen voor een kraslotje, wie weet ...



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Geef gerust je mening!

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.