maandag 25 juni 2012

Leuk hebbeding : oorbellenboom

Wie mijn blog geregeld leest weet dat ik al 3 maanden bezig ben met een klein 'no buy' project.


Dit houdt in dat sinds april, tot het einde van het schooljaar (volgende week dus) , niks koop van cosmetica EN kleding.


Over het algemeen ging dat heel vlot, maar toen ik met enkele studiegenoten had afgesproken om na het indienen van onze examentaken 't stad van Gent even onveilig te maken kreeg ik het toch wel lastig.


Zara, Esprit, Mexx, Steve Madden, Rituals, been there en haven't bought ZIP!


Dat is dus best wel heel flink van mij.


Omdat echt ronduit NIKS kopen niet echt bij m'n no buy opdracht hoorde besloot ik me dus maar te storten op leuke hebbedingetjes om ons huis wat op te vrolijken en om de spullen die ik al heb wat beter te organiseren.


Eén van die items was deze supercute oorbellenboom bij SIX ( waar ik ondanks alles verder niks gekocht heb, again, heel erg flink van me) 






Ik heb er enkel de oorbellen die ik het meeste draag aangehangen.



  • Een creatie van juwelenontwerpster Lise Mommaerts ( de langwerpige geoxideerde zilveren) 
  • Een creatie van een vriendin van me in Fimo klei ( de witte roosjes)
  • De fake Delfts blauw hangertjes die ik kocht in Nice op vakantie vorig jaar.
  • Een stel zilveren oorbellen met parel van Twice as Nice, gekregen voor m'n verjaardag van een vriendin.
  • De ring die eraan hangt draag ik niet meer sinds ik m'n trouwring draag. Ik vind het wat ' overdone' als ik beide ringen naast elkaar aan de vingers heb. 



Als ik ze er allemaal zou aanhangen ( wat ik betwijfel of dat wel lukt trouwens) zou het er weer heel rommelig gaan uitzien en dat is nu net niet de bedoeling.


De rest van m'n juwelen zit in het zwartleren koffertje dat ik echt al jaren in m'n bezit heb.


Ik kreeg dat koffertje ooit van m'n zus cadeau voor een verjaardag, nadat ik het zelf in een winkel na lang twijfelen toch had laten staan ( vanwege blut zijn ). 


M'n juwelen hoekje kan je dus echt beschouwen als een soort 'vriendschap en herinneringen relikwie' hoekje. Elk exemplaar heeft een zekere betekenis.


In tegenstelling tot m'n make-upjes hoef ik geen grote massa accessoires. Geef mij liever enkele toppers met betekenis. 




Het boompje in kwestie kostte ongeveer 8 euro en bestaat uit geverfd ijzerwerk. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Geef gerust je mening!

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.