zaterdag 23 juni 2012

M'n nieuwe haarkleur!


Anderhalf jaar geleden ging ik mijn haar voor het eerst kleuren.

Ik deed dit afwisselend met de kleurmousse van L'Oréal (Sublime Mousse)  en die van Schwarzkopf (Perfect Mousse) , steeds in een donkerblonde / lichtbruine kleur.

Ik had nood aan wat anders, een kleurtje met nog meer pit. 

Dus probeerde ik voor het eerst een échte haarkleuring (niet dat de andere kleuringen geen echte kleur waren, maar een mousse werkt toch anders dan een crème kleuring). 

Ik koos voor de Casting Crème Gloss van L'Oréal in de kleur ' Ambre'.


Ja je ziet het goed, het blondje dat zichzelf tot halve brunette kroonde waagt de stap naar ' redhead' . 

Dit is het resultaat!


Niet echt even rood als de verpakking, maar dat hoeft ook niet persé voor mij persoonlijk. Ik ben al heel tevreden met een 'glow' koper overheen m'n bruine coupe. Hierdoor ziet het er nog heel natuurlijk uit in verhouding met mijn wenkbrauwen.

Want niets zo erg als een totaal verkeerde kleur omdat je wenkbrauwen niet matchen en de 'fake' eraf druipt hierdoor.




Geen drastisch verschil dus, maar ik denk toch dat ik de volgende keer voor een meer alternatieve kleuring zal gaan voor een mooie 'rosse' glow MET ombre effect ( en ja, dat was bewust gedaan, ik wist dat mijn uitgroei anders zou gaan kleuren en dat was de bedoeling).

M'n haar was na deze kleuring duidelijk merkbaar beschadigd. Het voelde aan als stro en het heeft een heel arsenaal herstellende producten en een kappersbeurt gevraagd om het te herstellen.

Next time ga ik voor Henna.dat is minder schadelijk voor het haar en ik vermoed dat de kleur dan ook intenser rood zal zijn.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Geef gerust je mening!

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.