woensdag 18 juli 2012

Maybelline Falsies Feather look



Maybelline brengt de eerste mascara met gel-mousseformule op de markt.

Vergeet harde en broze wimpers en krijg vol en verleidelijk volume !

Met zo'n slogan KAN je gewoon niet anders dan aandacht luisteren toch?

Ik ben al een hele tijd fan van deze one by one mascara van Maybelline, maar toen ik hoorde over de 'gel-mousse' was ik zo nieuwsgierig dat ik m'n vertrouwde Holy Grail even liet voor wat het was en toch overstag ging voor het paarse exemplaar met de mooie veertjes.






Let's try it baby !



 Niks op mijn wimpers


 Eén laagje falsies featherlook mascara


Check die lengte :p 

Eindconclusie: 


  • Heerlijke mascara, door het speciale borsteltje worden mijn wimpers in één keer meegenomen.
  • Het klontert niet ! Ik heb er een nieuwe favoriet bij :D Op mascara gebied heb ik duidelijk m'n merk gevonden.
  • Met slechts één laagje de looks van een totale diva.

Product: 10/10
Textuur: 10/10
Applicatie: 10/10
Verpakking: 9/10

9,75 / 10

De mascara is nu verkrijgbaar in het Kruidvat voor 13,49 €

Zeker de moeite waard om eens te proberen.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Geef gerust je mening!

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.