dinsdag 10 juli 2012

New in: Oral-B Trizone 5000


Ik was al een tijdje serieus aan het overwegen om een elektrische tandenborstel aan te schaffen maar had totaal geen idee welk type ik zou kopen.


Er zijn er zoveel soorten op de markt. Hoe kan je in godsnaam kiezen?


Groot was mijn vreugde dan ook toen de keuze voor mij gemaakt werd toen de postbode aanbelde met dit pakje 'afzender Braun'.






In tegenstelling tot de 'gewone' elektrische tandenborstel lijkt deze qua gebruik en vormgeving veel meer op een klassieke tandenborstel.


De kop is geen ronde die roterende bewegingen maakt maar een 'gewone' waarvan de haren vliegensvlug zijwaarts heen en weer zwiepen.






Heel makkelijk dus als je al jaren manueel poets, je kan gewoon op dezelfde manier blijven poetsen als anders. ( met een roterende tandenborstel moet je de kop van de borstel op elke tand even laten stilstaan, dat is best lastig om te doen als je dit niet gewoon bent, je gaat al gauw een ' schrobbende' beweging maken).







De timer geeft aan dat je nog wat moet poetsen
We zijn er bijna, maar nog niet helemaal
Klaar!


Ik ben heel benieuwd of mijn tanden er schoner en witter van zullen worden dan met de gewone tandenborstel.


Review coming soon!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Geef gerust je mening!

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.