zondag 8 juli 2012

Groetjes uit Italië!

Hallo allemaal,




Even een kort berichtje vanaf ons terras met zich op het Lago Maggiore!




Vandaag ( zondag) zijn we met een kabellift tot de bergtoppen gegaan ( 1500 m hoog!) en we zijn te voet terug gekeerd via (toch wel twijfelachtige) wandelpaden. ( En ja, dat is hoger dan de bergjes die je op de foto vooraan ziet, trust me, eerder de categorie van degene die je achteraan ziet) 


Over rotsen, langs beekjes, ..  Jaja, het was very adventure.


We kwamen zelf een bijna compleet verroest oldtimer- autowrak tegen onderweg , misschien wel in de jaren '70 in de ravijn gestort? Onze fantasie sloeg in elk geval op hol. :p




Nu doen mijn voeten wel enorme pijn.


Want hoewel ik best wat geld kan uitgeven aan een deftig paar schoenen zijn geschikte sportschoenen/bergschoenen daar niet bij. 


Thank god gaan we deze week ook nog wat shoppen want na zo'n dag als deze heb ik dat wel verdiend al zeg ik het zelf.




Groetjes en tot binnenkort!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Geef gerust je mening!

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.