dinsdag 15 april 2014

Artistry Signature Color lipsticks

 

Het merk Artistry was mij tot voor kort onbekend.

Jammer, want het is een prachtig make-upmerk met heel luxueuze uitvoeringen.

Ik had de eer twee lippenstiften te mogen uitproberen.

Links zie je de kleur 'Primrose', een 'volle' kleur .

Rechts zie je de kleur 'Honey' een 'sheer' kleur ( dat wil zeggen dat hij minder dekkend werkt en eerder een glansje kleur geeft) 

Slim bedacht dat de verpakkingen van beide types lippenstift net elkaars tegenpool zijn qua kleurgebruik. En ook heel tof dat ze niet zomaar kunnen opengaan in je handtas ( of kunnen geopend worden door grijpgrage kinderhandjes) met een draai en klik systeem om te openen.

Close-up van de kleur 'Honey'


Close-up van de kleur 'Primrose'


 

De kleur Primrose heb ik ondertussen al enkele keren gedragen en ik vind de kleurintensiteit en hydratatie van een heel goed niveau.  

Houdbaarheid is OK, maar kon beter, een zoen, een glaasje drinken, een hapje en bye bye make-up.

Doet me op vlak van verpakkingen, kleuren en kwaliteit sterk denken aan de Aqualumière lipsticks van Chanel.

Richtprijs : 24 euro.

 Te verkrijgen in erkende Artistry verkooppunten of online via Amway. 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Geef gerust je mening!

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.