donderdag 17 april 2014

Webshop teleurstelling : IPXL

Plots was m'n geliefde concealer op. En m'n oogpotlood was bijna tot een stompje gereduceerd.

Tijd om nieuw te kopen dus, maar ik had geen zin om speciaal een tripje richting 't stad te doen. 

Dus besloot ik om lekker te webshoppen terwijl m'n lieverd in z'n parkje lag te ronken.

Helaas kwam ik van een kale reis thuis.

Ik plaatste volgende bestelling bij de IPXL webshop.




So far so good.

Tot ik me wou aanmelden.

M'n e-mailadres was zogezegd niet opgenomen in hun database.

Maar zodra ik dan een account wou maken kreeg ik de melding ' dit adres is reeds in gebruik'.

Ik probeerde met een ander mailadres, maar dat lukte dan ook weer niet, hetzelfde verhaal.

Omdat speciaal een mailaccount aanmaken voor een bestelling te kunnen plaatsen absurd is klikte ik de site gewoon dicht en besloot dadelijk nog eens te proberen.


Een half uur later klikte ik de site weer open, en hij stond in het Frans. Bovenaan klik ik op 'Nederlands' om de taal te wijzigen.

Ik doe m'n spullen weer in het winkelmandje en krijg dit te zien.


Duurdere prijzen maar wel een korting waardoor het goedkoper uitkomt.

Fijn! Dacht ik.

Tot bleek dat ik niet alleen de taal, maar ook m'n land veranderd had en dus niet kon bestellen want 'k zat op de Nederlandse site.

Terug naar de Belgische bleek deze wederom niet te werken. En het klantnummer dat je kan bellen is een betalend nummer. 

Daarnaast voelt het ook enorm zuur om om de Belgische site te bestellen aan een duurdere prijs.

Met andere woorden: DIKKE FOERT aan de IPXL webshop.


'k Zal het wel elders bestellen.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Geef gerust je mening!

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.