zaterdag 30 augustus 2014

Damn'it Dove !

Ik heb een ware haat /liefde verhouding met limited editions.

Meestal zijn het van die toffe producten met nét dat tikkeltje extra. Love it!

Maar, ze zijn limited edition, dus éénmaal volledig verslaafd moet je al vaarwel zeggen. Hate it! 

En Dove heeft het me wederom gelapt.

Elke zomer komen ze af met een 'beauty blossom' lijn, die elke zomer naar bloemetjes ruikt, maar telkens anders uiteraard.




Nu hoor ik je al denken ' Maaike, Maaike, Maaike .. dit is oud nieuws, het is een zomer editie, waar kom jij nu mee af ...'


Wel dames, dat is pure strategie! 

Hoe minder mensen weten dat deze bestaat hoe langer ik ze kan vinden in de winkel. ;)


Smerig, I know, maar kom seg, de zomerproducten zij toch écht de beste van't hele jaar. Nee?

Zoals deze lieverds, licht bloemig en zoet, een geur naar mijn hart, die ik stiekem liever met niemand deel.

Eerlijkheidshalve moet ik wel toegeven dat dagelijks gebruik voor m'n gevoelige vel niet zo geschikt is. En dat geldt vooral voor de bodylotion. Ik kan niet zo goed tegen parfumstoffen en moet dus opletten met wat ik smeer als er toffe geurtjes inzitten. 

Met de douchegel heb ik daar nagenoeg geen last van, omdat deze slechts kort contact maakt met de huid en snel afgespoeld wordt.

Wie geen allergieën heeft zal er echter een heel zacht welriekend velletje aan overhouden.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Geef gerust je mening!

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.