zondag 10 augustus 2014

Terug van weg geweest ...

Jullie merkten misschien dat Honestbeauty plots uit de internetwereld verdwenen was de afgelopen twee weken.

Tot m'n grote verbazing had m'n hosting site waar ik m'n domeinnaam bij kocht zomaar www.honestbeauty.be  vrijgegeven en was deze site niet meer mijn eigendom, en dat terwijl m'n betalingstermijn nog een dikke week niet verstreken was.

Ik kon net op tijd m'n domeinnaam terugkopen bij een ander hostingbedrijf voor iemand anders ermee aan de haal ging en vertrok toen richting Italiƫ voor m'n zomervakantie.

Een 'off the grid' quasi internetloze vakantie van waaruit ik de nodig stappen om m'n site weer op orde te krijgen niet kon ondernemen op m'n simpele gsm met sporadisch 3G netwerk.


Bij deze : de lieve klantendienst van Antagonist heeft me weer op het spoor gezet en normaal gezien zal Honestbeauty vanaf nu weer de oude zijn.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Geef gerust je mening!

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.