dinsdag 22 juli 2014

Lush D'fluff + Wilkinson

Zoals jullie wellicht al weten ben ik volop bezig om IPL ontharingsystemen uit te testen.

Maar omdat dit een proces is waarbij je veel geduld moet hebben moet er met je haar in de tussentijd dus wat anders gebeuren.

Epileren mag niet, omdat je dan de haarwortel meetrekt die het IPL systeem net nodig heeft om te bestralen.

Het ouwe getrouwe scheermesje werd dus maar eens bovengehaald.

Eerst deed ik dat gewoon onder de douche met stromend water, maar ik moet zeggen dat aan de wasbak met scheerschuim toch stukken beter gaat. Je kan precies 'dichter' scheren met een zachter langduriger resultaat tot gevolg.



Deze D'Fluff scheermousse mocht ik van Lush uittesten en hij werkt prima, maar het m'n minst favoriete Lush product dat ik ooit heb gehad.

Hij werkt zeker prima, en qua textuur is hij echt aangenaam. Zo licht dat het een echte mousse is. 

Na gebruik zijn je benen heel zacht en insmeren met een bodybutter of iets dergelijks is zeker niet meer nodig. 

Maar de geur !

Strawberry shaving soap, maar als het het voor de aardbeiengeur zou kopen ben je eraan voor de moeite.

Het ruikt heel fel naar bloemen, maar echt op een overdreven  manier.

Het ruikt naar een fout omaatjesparfum met sugarcoating.

Ik was m'n benen aan het scheren toen manlief de badkamer binnenkwam en z'n neus optrok en vroeg ' Wat is dat hier seg.'

Ik zeg al verschillende bloggers schrijven over de geur en snap niet van waar de lof over de 'heerlijke aardbeien' kan komen. Die eten allemaal verdikke heel rare aardbeien denk ik.

En wie schreef dat het een ideaal cadeautje zou zijn voor mannen omdat het ook geschikt is voor het gezicht? Die zijn helemaal niet goed snik.

Het is roze, het ruikt naar oma's, het is niet iets dat je aan een man kan geven.

Tenzij een gepensioneerde travestiet misschien. 

Ik weet zelf niet wat m'n eindconclusie moet zijn, puur qua product en werking is het echt hemels, het is zo romig, zacht en fluffy, maar ik kan de geur echt niet hebben.

Jammer.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Geef gerust je mening!

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.