woensdag 29 oktober 2014

Het herfstoffensief met Pantène

Ik weet niet hoe het bij jullie zit, maar mijn haar heeft in de herfst jaarlijks een 'uitval' periode.

De bomen lossen hun eerste bladeren en hoppa ... ik verander in een hond in de rui.

Mijn man heeft er ook last van, en bijgevolg moet ik dagelijks met de stofzuiger op harenjacht.

Het neemt bij mij zelf griezelige proporties aan, volledige plukken in m'n borstel en visueel zelf dunner haar.

Tijd om er wat aan te doen dus.

Bij deze start ik mijn herfstoffensief met het anti-haaruitval gamma van Pantène.

De shampoo, de conditioner, de intense conditioner ( masker) en de tonic. 


Of ze effectief hun belofte nakomen kan ik je nog niet zeggen, daarvoor gebruik ik ze nog niet lang genoeg, maar dat m'n haar lekker ruikt en ultra-zacht aanvoelt (vooral na het intensief masker) is zeker een feit.

En de haarversterkende tonic geeft alvast een beetje meer volume bij het stylen, al vraag ik me wel af of de alcohol die erin zit wel zo een strak plan is als je breekbaar haar hebt.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Geef gerust je mening!

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.