dinsdag 28 april 2015

Gepersonaliseerde Zwitsal flacons - Baby Must Have - Very Limited edition ;)

Zoals jullie allemaal wel weten run ik in m'n dagelijkse leven een kinderopvang.

De PR-lady van Unilever heeft dat helemaal begrepen en aarzelde dan ook geen moment toen ik m'n stoute schoenen aantrok en aankaartte dat een kinderopvang best wel wat marketing potentieel heeft.

Het resultaat?

Mijn kleine spruitjes hebben een heel tof cadeau van Zwitsal mogen ontvangen! 




Alle mama's, papa's en grootouders waren aangenaam verrast en heel enthousiast.

Langs alle kanten werd ik bestookt met vragen waar ik dat gekocht had, of ik er ook kon bestellen met andere namen. ( Want ik heb opvangkindjes met namen waarvan je niet meteen leuke gadgets vind, zoals Redouan of Lyenzo ) . 

Hoe meer ik vertelde dat dit ene éénmalig leukigheidje was hoe gekker het werd. Op een gegeven punt werd er zelf gevraagd hoeveel geld ik moest hebben voor de contactgegevens van Unilever. ( waar ik uiteraard niet op ben ingegaan hé, dan zou het hek voor die mensen compleet van de dam zijn ). 

Ik denk dat Zwitsal er goed aan doet eens na te denken over een wedstrijd hieromtrent, want ' the crowd goes crazy' .



P.S. Ondertussen heb ik ontdekt dat je via deze site zelf een gepersonaliseerd etiket kan bestellen : http://www.zwitsal-label-action.be/nl/create 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Geef gerust je mening!

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.