dinsdag 19 mei 2015

The fit & pretty wishlist ...

Zo heel af en toe is het OK eens iets te willen dat je eigenlijk niet echt nodig hebt.

Omdat impulsief naar de winkel hollen nooit een strak plan is kan een wishlist een handige oplossing zijn.

Bijt het item na enige tijd nog steeds in je been? Dan wordt het tijd dat eens aan te schaffen !

Mijn wishlist van het moment ziet er als volgt uit : 



The fit part :

Een gymball. Je kent het wel. Zo een plastic zitbal geschikt om allerlei acrobatisch uitziende fitness oefeningen te doen.

Ik ben nogal speels van aard en zo een work-out toestel moet ik in de winkel als ik het zie staan toch altijd eens molesteren .  Reeds verkrijgbaar vanaf een 10 euro , dus voor de prijs moet ik het niet laten.


Een kettler ( of ander merk ) balance board. Ik ben verzot op evenwichtsoefeningen. Als het in 't middelbaar op de balk te doen was stond ik er als de kippen bij en ik heb van nature een sterk evenwichtsgevoel. ( Lees : op hakken van 12 centimeter lopen is één ding, erop kunnen staan salsa dansen, da's de kunst ) . Prijs is rond de 25 euro, dus ook dat is een realistisch hebbedingetje. 


The pretty part : 

Dior Cleansing oil. Omdat ik merk dat mijn vette huid vreemd genoeg gebaat is bij een aanpak voor de gevoelige / drogere huid. 

Als ik producten gebruik specifiek voor gemengde huidtypes is m'n vel nogal snel droog en trekkerig, waardoor m'n talgklieren net méér in overdrive gaan.

Met deze methode zou ik make-up efficiënt kunnen verwijderen met olie,en de vettigheid daarna afnemen met een verfrissende tonic.

Proberen kan ik ooit weleens doen, als ik de 28 euro dat dit product kost wil ophoesten. ( maar eerst enkele andere spullen opgebruiken , wishlisten opstellen is één ding, maar m'n minimalism challenge blijft bestaan ) . 


Guerlain La Parisienne nagellakje. Omdat ik (afgezien van een basecoat, topcoat en 2 glitterlakjes ) geen nagellak meer heb.

Nagellak wordt extreem snel slecht. Er veel tegelijk van in huis halen is dus zonde. Maar dit ene lakje wil ik toch hebben als 'signature look' voor deze zomer. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Geef gerust je mening!

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.