dinsdag 12 mei 2015

WIN! Givenchy - Le Rouge à porter

''De ultieme couture lippenstift werd opnieuw uitgevonden met een balsem en sensoriële textuur.
De perfecte balans tussen een lippenstift en een verzorging, deze zeer elegante lippenstift met lederen packaging is uw beste accessoire voor een casual chic, ready-to-wear look.


Zoals alle must-have fashion accessoires bestaat de rouge à porter uit een brede waaier van kleuren, van de meest nude tot de meest gesophisticeerde.''


Deze lippenstift is een waar pareltje.

Ik was dan ook dolblij toen bleek dat ik de gelukzak was dat zo een exemplaar toegestuurd kreeg vanuit de Belgische Givenchy make-up headquarters.

Helaas is m'n aversie voor rode lippen bij mezelf ( ik sta daar écht niet mee) groter dan m'n enthousiasme .

Ik wil zeker niet ondankbaar zijn en hem dan maar ongebruikt in een kast laten verstoffen.

Hem wegschenken aan een dame die hem met het nodige 'respect' zal behandelen die dergelijke high end make-up verdient lijkt me beter.


Hoe kan je deelnemen?


Stuur je antwoord op de wedstrijdvraag naar  info@honestbeauty.be tegen 18 mei 2015 ( met als onderwerp ' Givenchy wedstrijd , anders riskeer ik over je mailtje heen te kijken  )

Op 19 mei wordt de winnaar ad random uit de juiste antwoorden gekozen en persoonlijk op de hoogte gebracht.


VRAAG : 


In hoeveel kleuren is deze lippenstift verkrijgbaar ?





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Geef gerust je mening!

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.