zaterdag 9 mei 2015

Fijne Moederdag ! Little Black Dress & Ietsiepietsie Coral Bikini

In eerste instantie was ik tegen de platte commerçe van deze feestdag.

Hupla, alweer een excuus van de industrie om ons dingen te laten kopen.

Maar ten huize Honestbeauty kochten we elkaar GEEN geschenk voor Nieuwjaar, we doen NOOIT mee aan Valentijn en voor m'n verjaardag had ik gezegd dat ik niets hoefde ( wat oprecht zo was, er was niks dat ik echt nodig had ).

En nu, had ik eigenlijk enkel een nieuwe bikini nodig. Ik had er maar ééntje, en die is op het randje te klein , niet ideaal als je dan op reis gaat naar zonnige oorden waar je zowat aan't zwembad gaat leven  en dat het Moederdag was werd het ideale excuus om sinds lang nog eens de stad in te trekken.  Het moet echt lang geleden zijn want er waren een heleboel winkels die ik niet eerder had gezien en andere winkels die verdwenen waren , heb redelijk onder een budgetvriendelijke steen geleefd tegenwoordig.

Ik trakteerde mezelf op deze bikini ( getoond door een model, want die kan dat zoveel beter dan ik :p ) 



Maar dat is niet alles.

Ik kocht ook iets totaal overbodig, iets dat ik echt niet nodig had. Maar wel iets waar ik instant verliefd op werd ...

Een boek met naaipatronen van 'little black dresses' van bekende fashionista's. 





Met andere woorden: authentieke foto's van Lady Di, Kate Moss, Liza Minnelli, Coco Chanel , Audrey Hepburn &  Grace Kelly met daarbij het patroontje om een replica te maken van hun perfecte jurk.

Nu nog hopen dat ik genoeg skills heb om er iets van te bakken en m'n 'zelfgemaaikt' collectie kan zowaar een Chanel bevatten :p .


Hoe zit het hier met mama's onder m'n lezeressen?

Cadeautje gekregen ( of zelf gekocht namens de kindjes) ? 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Geef gerust je mening!

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.