zaterdag 11 juli 2015

NIEUW : Bredere Silk Epil 9 epilator

Ik heb al heel ruime tijd een Silk Epil 7 in m'n bezit, waar ik onvoorwaardelijk fan van ben.

Als ik hoorde dat er weer wat 'nieuws' was dacht ik eigenlijk dat 't niet spectaculair zou zijn.

Wat kon er in godsnaam nog verbeterd worden aan een steengoed product?

Wisselbare koppen voor epileren en scheren, ook bruikbaar onder water , twee standen qua snelheid,  lichtje om alle haren duidelijk te zien en de Duitse efficiĆ«ntie die we van Braun kennen .




Tot ik 't innovatie hoorde : een bredere kop ! 

Dat ze daar nog niet opgekomen waren ! 

Want toegeven ( en bij scheren is dat ook het geval ) als je met zo'n paar centimeter breed machientje aan de slag moet en je volledige benen wil doen ben je wel even zoet.




Toen ik de kop bekeek dacht ik meteen ' Ja maar, daar opzij is er wel heel veel 'rand' links en rechts.

Is het eigenlijk 'werkende' gedeelte dan wel effectief breder? Want daar draait het toch om?


Wel dames, volgende foto bewijst het, de Silk Epil 9 is wel degelijk breder .




En de hanteerbaarheid?


Die is nagenoeg identiek.Want het apparaat zelf is even breed.


Dat wil zeggen dat de koppen van de verschillende types ONDERLING te wisselen zijn.


Dus heb je al een silk epil 7 en zou je graag een bredere epileerkop hebben? Dan ken je een wisselstuk voor de 9 kopen en op je eigen toestel klikken.


TIP voor vriendinnen / zussen of alles-van-mama-pikkende dochters : je kan het apparaat perfect delen zonder dat je elkaars haren 'vies' hoeft te vinden , gewoon elk z'n eigen bovenstukje, net zoals bij de elektrische tandenborstel en klaar.


Een overzicht van de types en hun specificaties vind je hier, maar ik raad je ten zeerste aan zeker een hogere categorie te kiezen en te gaan voor eentje die je wet&dry kan gebruiken , lekker in de douche of bad, heel makkelijk  : 

http://braun.braun.com/nl_be/female-grooming/silk-epil-epilators.html



Prijzen voor de 9-serie variĆ«ren vanaf 119 euro tot 199 euro ( maar bij de laatste zit dan ook wel een gezichtsreiniger, een exfoliatie systeem voor het lichaam enzovoort ) 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Geef gerust je mening!

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.