maandag 9 november 2009

Swirls op je nagels

Voor meiden die van nagellak houden: spreid uw ogen!

Want ik heb net iets leuks gehoord.

Ik heb het zelf nog niet getest, want ik heb niet echt felle kleurtjes om mee te gaan swirlen, maar naar het schijnt kan je het volgende doen.

1. Neem een kommetje met water

2. Laat daarin een druppel nagellak vallen, die zal uitdijen, laat daarin een andere kleur vallen etc ..

3. Nu heb je verschillende concetrische gekleurde cirkels waar je met een tandenstoker of andere fijne prikkers een tekening in kan gaan maken.

4. Duw je nagel vanbovenaf op de swirl. Alsof je de kleur gaat vangen op je nagel.

5. Naar het schijnt heb je nu de tekening die je maakte op je nagel geschept, enkel de randen wat herwerken


Snap je de uitleg totaal niet?

Check dan dit filmpje dat ik ontdekte op de website van China Glaze.

Klik!


Coming up next:

* Bruisbal tutorial
* Tag: my handwriting


9 opmerkingen:

  1. Oh daar heb ik wel eens eerder een filmpje van gezien/ een artikel over gelezen. Leuk is dat, ik moet het nog steeds een keertje proberen.Ben alleen wel benieuwd of het met elke nagellak werkt, maar het is waarschijnlijk gewoon een kwestie van proberen.

    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk! Misschien ga eens proberen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, dat lijkt heel spectaculair! Als ik er tijd voor heb, wil ik dit zeker eens uitproberen. Het lijkt trouwens net of ze al eerste een soort van 'olie' in het water druppelt? Want die eerste druppel is kleurloos en zorgt er misschien voor dat alle kleuren bij elkaar blijven?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat gaaf! ik durf alleen geen nagellak in de schaaltjes van mijn moeder te doen hahaha, straks blijft er een restje van over.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @ Lija: ik dacht dat ook eerst, maar ze hebben het er nergens over dus neem ik aan dat het een soort nagellak moet zijn?

    @ Anouk: nagellak remover heeft geen effect op porseleinen kommetjes :) En neem ander een leeg plastic schaaltje van iets? Van een Danio ofzo :D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. leuk, ga ik zeker proberen!!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Saskia11/11/09

    Is dit niet dezelfde techniek waar Mascha al eens een filmpje over maakte? Ik geloof dat het 'Marble Nails' heet ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oké dan... Als je dat kunt ben je goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. @ Saskia: ik volg mascha niet dus weet het eerlijk gezegd niet :$

    BeantwoordenVerwijderen

Geef gerust je mening!

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.