zaterdag 23 januari 2010

Catrice Nude Sensation haul + swatch


Ik kocht deze week de drie lipsticks van de Catrice Nude Sensation collectie.
Eentje daarvan was een cadeau voor mijn mama (Soft Brown) , de andere twee waren voor mezelf.
Op mijn hand is de kleur bovenaan Soft Rosé en bovenaan Soft Coral.
Op de foto van de lipsticks zelf is die vooraan Soft Rosé en die achteraan Soft Coral.
Afhankelijk van de lichtinval kan de roze lipstick wel een minder oranje ondertoon hebben.
De lipsticks smeren verbazend goed uit. Ik ben gewoon dat Catrice vrij stugge lipsticks op de markt brengt maar deze glijden echt makkelijk over je lippen.
Tegen mijn verwachtingen in blijkt dat de kleur Soft Rosé het mooiste is wanneer je huid iets gebruind is, mijn bleke wintergezicht vraagt om de kleur Soft Coral.
Voor bleekscheetjes raad ik dus zeker Soft Coral aan.
De lipsticks kosten 2,99 euro per stuk

20 opmerkingen:

  1. Ze zien er zo mooi uit ! Ben nog niet in 't Kruidvat geraakt (ben ziek, boehoe :-( ) en hopelijk is nog niet alles uitverkocht voor ik er ben !

    Heb je de blush gezien? Wat vond je ervan? Ik wil die !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sariitha23/1/10

    Oeee!! Is de nude collectie eral? Hier in antwerpen ben ik al verschillende kruidvats afgegaan, heb ze nog niet kunnen vinden. Ik vind die nagellakjes helemaal geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb vandaag ook wat van die collectie gekocht :) Ik heb de lipsticks alleen laten liggen want daar heb ik er de laatste tijd zoveel van gekocht dat ik maar voor de blushes, de oogschaduws en het duo kajal ben gegaan. Vooral de blushes zijn erg mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ester (s)23/1/10

    is de nude colletie er al? bij ons in de winkels ligt hij nog niet. mmm ga toch weer even kjken

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik heb de coral blush en het duo oogpotlood gekocht! de lipsticks zien er anders ook fijn uit! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Was vandaag in de kruitvat en ik was helemaal vergeten bij catrice te kijken. Zo stom x]

    <3

    BeantwoordenVerwijderen
  7. @ Kim: ikzelf vond de blush vrij ' caky' van textuur en te donker en oranje voor mezelf qua kleur. Ik heb hem dus bewust laten liggen. Maar ik dacht dat jij een hersttype was hé? Dus de kleur zal jou vast wel staan, je moet juist kunnen aanvaarden dat hij vrij ' caky' is.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Sariitha24/1/10

    Mag ik vragen in welke kruidvat je die bent gaan halen. Want ben er al verschillende afgegaan en vind de collectie maar niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik heb nog nergens die collectie zien staan maar wil ook graag de lipsticks. Omdat ik ook nogal bleekjes ben neem ik dan de Soft Coral!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. @ Sariitha: ik ben ze gaan halen in Kruidvat Ninove (België)Ze waren net in de rekken gezet toen ik aankwam want geen enkele tester was aangeraakt( vrijdag)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat zijn mooie kleurtjes. Ik denk dat Soft Rosé mij ook wel zou staan. Soft Coral lijkt een oranje ondertoon te hebben, dat staat mij niet...
    Btw, morgen komt er een update online van nog een Arabisch product, Henna :D

    BeantwoordenVerwijderen
  12. @ Madelon: dan kom ik zeker en vast eens kijken ;) al weet ik nog niet exact wanneer. Afgezien van het feit dat ik geen moslim ben zou ik zo een Marokkaanse kunnen zijn :p geef mij maar een hammam in plaats van een café ;) Inderdaad, Coral is oranje .. Olijfkleurige huidjes zijn beter met soft rosé

    BeantwoordenVerwijderen
  13. zou ik ze ook halen?
    ooohh ik wil ze zo graag hebben ma heb al zo veel lipsticks...
    dilemma haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. kyvina24/1/10

    Nja, net een nieuwe lipstick gekregen, en aangezien ik dat niet overdreven veel draag, hou ik het daar voorlopig bij :p

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Het zien er echt hele mooie kleuren uit !

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik ben echt benieuwd naar deze collectie :) Nude kleurtjes zijn zo leuk! Ik kan niet wachten tot mijn shopdagje na mijn laatste examen ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik wil ze ook nog zoo graag kopen! Hoop dat ze er nog zijn bij mijn Kruidvat..

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hmm ik ga eens kijken of deze collectie al bij ons in de schappen ligt. Tot nu toe niet helaas.

    Deze zin klopt trouwens niet:
    Op mijn hand is de kleur bovenaan Soft Rosé en bovenaan Soft Coral.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Sariitha26/1/10

    In antwerpen ligt de collectie er al in sommige winkels. Ik heb de soft coral nagellak gekocht. En hij is echt geweldig.Such a girly colour

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik heb de "Nude brown"-lipstick en ben er gek op! :) ook de roze en bruine nagellak heb ik gekocht, mooie kleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen

Geef gerust je mening!

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.