Vandaag kreeg ik mijn Rituals pakket en bestelling van Mexx binnen.
Ik vond al dat mijn Mexx bestelling verdacht lang weg bleef ( twee weken terwijl de site 5 dagen aangeeft) en was dan ook heel blij toen ik het pakje eigenlijk kreeg.
Ik had een heel chique topje besteld + late nieuwjaarscadeaus voor m'n neefje en was supernieuwsgierig maar wat bleek?
Meer dan de helft van mijn bestelling ontbreekt! Ik had 7 stuks en heb er 3 ontvangen. Dat dit gebeurt met soldenartikelen kan ik nog begrijpen maar de stuks die ontbreken zijn net van de nieuwe collecties.
Bij de bestelling zit geen enkel woordje uitleg alleen een factuur waarop staat ' niet leverbaar'.
Ik heb ondertussen wel alles betaald en hoop mijn geld zo snel mogelijk terug te krijgen.
Ik vind deze methode in elk geval niet kunnen. Je laat mensen toch niet bestellen als je weet dat het niet leverbaar is?

Als je twee stuks hebt laat je toch geen vijf mensen bestellen om dan drie mensen teleur te stellen?
Ik geef toe dat ik de betaling pas na een week gedaan heb maar dan nog mag dat geen reden zijn om iets niet te leveren als je aangeeft dat er twee weken tijd is om het geld over te maken.
Mijn topje was 'spoken for' dus als iemand na mij bestelt maar vroeger betaalt mag die dat toch niet zomaar toegestuurd krijgen in mijn plaats?
Of aan de kassa van de gewone winkel zeggen ze toch ook niet ' Laat maar liggen want er was daarnet een klant die naar dit topje vroeg.'
Het idee alleen al dat iemand die later bestelt heeft nu met mijn topje rondloopt vind ik enorm irritant. Zeker omdat ik een xs heb, een maat die je niet makkelijk vind in de reguliere Mexx stores.
Het contactnummer is een dure lijn om naar te bellen ( 18 cent per minuut!) en na 10 minuten heb je nog steeds geen gehoor.
Ik weet dat dit voor mij de eerste en laatste keer was dat ik bij Mexx bestelde. Lang leve mijn oude getrouwe Esprit online!
Veel snellere levering
Gratis verzending ( Bij Mexx maar liefst 5 euro, ik dacht dat het meeviel als je 7 stuks bestelt maar voor 3 kindershirts die in een gewone bubbelenvelop zitten vind ik dat veel geld)
Gratis retourzending ( Mexx geeft je gratis een sticker met hun adres op en de envelop is hersluitbaar, de verzendkosten moet je wel zelf betalen)
Gratis klantendienst om naar te bellen
Als je wat bestelt ben je tenminste zeker dat het van jou is.