vrijdag 24 februari 2012

Het trieste pakjesverhaal..

Even geen typisch beautygerelateerd artikeltje maar even gewoon een lekker potje zagen :p. Er is namelijk iets heel vervelend gebeurd.

Enkele weken geleden kreeg ik twee papiertjes in de bus dat ik in mijn naburige postpunt pakjes mocht afhalen.

Zo gezegd, zo gedaan.

Alleen, er was slechts één van de twee pakjes aanwezig.

No biggie, dat zou wel later arriveren, dat gebeurt weleens bij mijn postpunt.

Twee bezoeken aan het postpunt later, nog steeds geen pakje op mijn naam te bespeuren.

En het stomme is dat de chaoot in mij dat papiertje kwijt is.

Nu heb ik dus geen enkel bewijs in handen dat de post een pakje van mij niet correct heeft afgeleverd en ik kan het niet opsporen via de trackingcode :s.

Ik belde al met de klantendienst van de post, maar die hielpen me niet echt verder. Ze bleven maar hameren op het feit dat ik dat papiertje kwijt ben dat ik op den duur boos werd, ze deden alsof het volledig mijn fout was. IK was dat papiertje kwijt ja, maar had het pakje gewoon geleverd geweest waar het zou geleverd worden was er geen probleem geweest.

Er zijn fouten gebeurd langs beide kanten, maar waar ik mijn fout toegaf gaf de post als enige reactie ' mevrouw het is toch voorbarig te stellen dat wij het pakje foutief geleverd hebben.'  Uh?  Sorry maar ik versta daaronder dat ze denken dat ik blind ben en de afhaalinfo verkeerd gelezen heb .. Of wat bedoelen ze daar anders mee? 

Nu heb ik plots dat papiertje ergens in een handtas teruggevonden. Ik bel naar de klantendienst met het barcodenummer, zeggen ze dat in hun bestanden dit pakje al geleverd is en de postbode het aan me heeft afgegeven.

Dubbel uh?

Hoe kom ik dan aan dat papiertje? :s Als hij het me heeft afgegeven.

Wat een klucht.

Iemand ooit al zoiets meegemaakt? En wat is er dan verder nog gebeurd?


PS: ondertussen zit ik hier al met een tweede papiertje, identiek hetzelfde probleem :s  Ik heb klacht neergelegd maar verder niets meer gehoord. 
 

12 opmerkingen:

  1. Herkenbaar! Ik heb deze week ongeveer hetzelfde meegemaakt... Alleen was ik de verzender en heeft het pakje de bestemming nooit gehaald. De Post is in ieder geval niet mijn favo bedrijf :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Anoniem24/2/12

    Typisch de post ! Ik heb 5x klacht ingediend tegen mijn postbode voor hij stopte met het afgeven van mijn pakjes aan de buren. Hij heeft zelfs een keer mijn buurvrouw voor mijn post laten tekenen. Echt ongelooflijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dat komt toch wel heel bekend voor! Mijn schoonma had ook zo iets voor, en blijkbaar was het ook afgetekend door iemand anders met haar naam, ze hebben niet eens een identiteitskaart gevraagd.
    De post hangt sowieso zwaar mijn voeten uit! Ik heb toch ook al een paar pakjes die nooit mijn adres bereikt hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat slaat echt helemaal nergens op! Gelukkig heb ik nog nooit echt grote problemen met post gehad :) *klopt af*

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo vervelend :s ik heb nog als postbode gewerkt in de zomervakantie en het loop daar idd soms eens aardig fout. Echt jammer dat ze je pakje kwijt zijn :s

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ook al meegemaakt, en dikwijls zelfs. Juist hetzelfde, postbode zegt dat hij het pakje in de brievenbus gegooid heeft, terwijl het pakje te dik is voor de brievenbusgleuf!!
    Klacht neergelegt en na weken gedoe 12.50euro schadevergoeding gehad voor een pakje dat meer dan 250euro waard was... Nooit meer iets van gehoord en het pakje ook nooit meer gehad :(
    Ik denk dat die postbode dat pakje zelf gehouden heeft...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wel, wij hebben sinds kort nieuwe buren en euh .. ik begin zowat te vermoeden dat de goedgelovige postbode niet doorheeft dat ze m'n pakjes stelen (?) Ok is misschien veel te voorbarig, maar de problemen zijn echt begonnen sinds de verhuis :s

      Verwijderen
  7. Zo frustrerend! En het erge is, je doet er niks aan. Post is zo groot, daar kun je niet tegenop.. :-(

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wel een tijdje geleden zijn een paar pakjes ook zomaar in de lucht op gegaan... . Toen ben ik ook eens op de post geweest maar niets. Ze konden me niet helpen, maar blijkbaar hadden ze het toch tegen de desbetreffende postbode gezegd. Die heeft toen aangebeld en gezegd dat hij het pakje onder het afdak gezet had. ja iedereen kan het daar zien, dus zou mogelijk ook nog wel eens meegenomen geweest zijn. sindsdien is het wel minder voorgekomen, maar ik vertrouw de post voor geen meter

    BeantwoordenVerwijderen
  9. oei... Ik heb dat ook vaak dat de pakektjesbezorger de pakketjes gewoon niet levert.. De voorbije weken gaf hij de 'briefjes' zelfs gewoon mee met de postbode. Ik heb toen ook enkele keren met de klantendienst gebeld en was eigenlijk wel tevreden over hun reacties.. Ik heb het ook gehad met een pakje dat het gewoon terug naar de zender was gestuurd. Hopelijk komt je pakketje nog goed aan!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. arggh echt irritant! ik zelf heb nog nooit problemen gehad met de post. Khoop dat alles snel in orde komt voor je!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nikita3/3/12

    Wat ik zelf heel vervelend vind, is dat iedereen zomaar kan tekenen als het aangetekend is, hallo, aangetekend?! Snappen die mensen het wel.. Het is dat mijn buren betrouwbaar zijn en het pakje zelf komen brengen, maar anders had ik ze niet meer terug gezien! Ze vragen nooit naar een identiteitskaart o.i.d... Echt heel slecht!

    BeantwoordenVerwijderen

Geef gerust je mening!

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.