zaterdag 10 maart 2012

Pop Beauty - Rose Belle Blush Palet


Het einde van de solden naderde ( ja ik weet het, al een hele poos geleden, maar ik heb er nu pas aan gedacht om erover te schrijven)  , dus ben ik vlug nog eens de stad ingedoken.
Ik kon natuurlijk Beautyqueen niet aan mij laten voorbijgaan. Dus heb ik me laten verleiden door dit kleine blush palletje. Niet alleen door de buitenkant ( ain't it cute?) en inhoud maar ook door de prijs.
Normaal gezien kost het palet €16 maar nu stond het afgeprijsd aan €8 !
Het was het laatste, dus meenemen die handel !


"Our 8 pan kit will take you from ordinary to EXTRAordinary in a few sweeps. Brilliant rosy, petal pinks and radiant mauves to twirl over eyes & cheeks. When blended together they create a single shade universally wearable on all skin, when applied solo you can create endless looks to suit your mood. Luxurious, long-wearing finish. Silky powder brushes on easily... blends like a dream."

Hier heb je de swatchen van de bruine/koper en roze tinten. Eenmaal mooi uitgeblend zijn ze prachtig. Er zit een subtiele shimmer in voor een natuurlijke glans.




Het is de eerste keer dat ik wat probeerde van POP, ik ben heel tevreden over dit palletje, zeker een aanrader ! Iets voor jullie?

9 opmerkingen:

  1. Verassend goeie pigmentatie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oooh ziet er niet verkeerd uit! ik heb zelf ook een paletje van POP, maar ben eerlijk gezegd fan van volwassener zusje van dit merk - Pixi make-up ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Man man man, ik moet naar de beautyqueen eens raken. Waaaaa ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind de verpakking zo lief en dan die blushes, echt heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kleurtjes en de verpakking is mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ben nu zo een poederaar maar jullie blogpagina straalt echt de lente uit! Tof, leuk, geeft een heel goed gevoel!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hihi. Dankjewel Lucrèce ^^ Fijn dat je eens komt kijken.

    BeantwoordenVerwijderen

Geef gerust je mening!

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.