maandag 23 februari 2015

Niet meer droog aan uw elleboog!


Een droog vel , iedereen heeft er denk ik wel eens last van.

Ook bij mij gaat dit met ups & downs en laat ik u zeggen; ik zit qua huidconditie eventjes in een dikke down.

Enerzijds lijkt m'n lijf te denken 'Tgoh, laten we eens een herinnering aan de puberteit bovenhalen en Maaike eens vol pukkels zetten.' en anderzijds ' Ja, en laten waar daar meteen het toekomstbeeld van een droog verrimpeld dametje aan koppelen!'

Allez, ik heb een beschamende rug vol onzuiverheden en armen en benen die ik zou tot bloedens toe krabben van de droogtejeuk.

Te veel detail? Tjah .. dan raad ik je ten sterkste af mensen hun persoonlijke blogs te lezen.

Moest je nu toevallig ook last hebben van ellebogen en knieën die sterk doen denken aan schuurpapier dan kan ik alvast verklappen dat de Cocoon Crème van Ioma ( te verkrijgen bij ICI PARIS XL) voor mij toch enige soelaas biedt.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Geef gerust je mening!

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.