dinsdag 24 maart 2015

Ben jij een actiecode zoeker of net niet?

Iedereen die al eens iets online kocht kent het wel, die vakjes op een bestelformulier waar je een kortingscode, actiecode of cadeaubon kan invoeren.

Zelf zoek ik steeds Google eerst eens af in de hoop iets te vinden dat me wat profijt zal bezorgen. Helaas is dat vaak vruchteloos. Codes die reeds vervallen zijn, of niet geldig op de items die ik net nodig heb.



Irritant genoeg had ik nét een bestelling gedaan bij Zalando, om letterlijk een kwartier later in m'n mailbox een kortingscode van Zalando te vinden via de Flipit website.

Ik kende deze site nog niet, en had deze dus ook niet afgezocht op mogelijke codes voor mij.

Even rondsnuisteren en ik kom tot de vervelende vaststelling dat ik die site al veel eerder had moeten ontdekken, het had me redelijk wat kunnen uitsparen. 

Het leuke is dat je de geldige acties in één oogopslag ziet, en niet tot de conclusie moet komen dat de actie voorbij is nadat je eerst even vrolijk werd gemaakt.

Ook de duidelijke onderverdeling in categorieën is handig, in één klik alle schoenen acties, of alle hotel acties, lekker makkelijk.


Deze gaat alvast in m'n favoriete tabbladen lijstje.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Geef gerust je mening!

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.