dinsdag 24 maart 2015

Gratis gelnagels dankzij Freecycle!

Een tijd geleden schreef ik al eens over Freecycle groepen op Facebook.

In dat artikel had ik het vooral over de jammere wending dat er veel gespuis op zulke groepen zit die ronduit jaloers, hebberig en marginaal zijn.

Gelukkig is dat niet te zeggen voor de volle 100% van die groepen.

Zo zag ik recent een oproep passeren van een meisje die een opleiding nagelstyliste volgde, en toeval wou dat ze iemand nodig had om op te oefenen voor haar les bij Nagelstyliste Elke hier vlak aan mijn deur in Lede! 

Gezien mijn rampzalige nagels was ik natuurlijk dol enthousiast en ik had het geluk dat ik degene was die mee mocht. 




En alsof dat nog niet genoeg geluk was mag ik ook de les ' bijwerken van gelnagels' bijwonen! Ha ! 


Zelf ken ik helemaal niets van het zetten van gelnagels, en ik heb ook geen ambitie om dat te kunnen, maar vanuit mijn 'ervaring' als leerkracht kan ik wel zeggen dat de (quasi) privé lessen die Elke aanbiedt van heel hoge kwaliteit zijn.

Dus als je ooit zo'n opleiding doet zou ik heel sterk aanraden om effectief bij iemand te gaan zoals haar die met kleine groepjes werkt.

Bij deze ook nog eens een superdikke merci aan Marisa dat ik haar proefkonijntje mocht zijn!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Geef gerust je mening!

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.