dinsdag 17 maart 2015

Honestbeauty loves: IOMA eye make-up remover

Al jaar en dag was ik fan van bi-phase producten om m'n ogen te ontsminken. Dat zijn producten die uit een waterige lotion en een vettere reinigingsolie bestaan die je dan door te schudden gaat mengen en dan pas op een wattenschijfje aanbrengen. Je hebt ze zowel van supermarktmerken als duurdere varianten. 

Dit was de enige manier om mijn waterproof make-up eraf te krijgen en ik had gezworen nooit meer iets anders te gebruiken.

Tot nu. 

Dankzij een lieve PR-lady mocht ik deze frisse gel om oogmake-up te verwijderen uitproberen en ik was instant verkocht.





Zelf m'n meest straffe waterproof make-up gaat er in een mum van tijd af, en dat zonder al de vettigheid van voordien.

Hierdoor heb ik geen last van 'wazigheid' voor m'n ogen als het eens in m'n ogen zelf terechtkomt EN het voelt gewoon ook veel properder en frisser aan.



Daarnaast is het ook een heel zuinig product.

Een paar druppeltjes zijn genoeg om een zwaar opgemaakt oog volledig schoon te krijgen.


Ik en een heel grote fan, en ga het ondanks de meerprijs tegenover m'n vertrouwde producten zeker opnieuw kopen.

Voor mij is het z'n geld zeker waard en ik ben nu heel benieuwd naar de andere producten uit deze lijn.



Prijs: 21,40 euro, verkrijgbaar bij Ici Paris XL

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Geef gerust je mening!

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.