zondag 3 mei 2015

Zelfgemaaikt : eens een topje

Dat ik rokjes kan maken dat wisten we al.

Maar zonder bovenstukjes zou de wereld nogal bloot zijn.

Tijd dus om me eens aan shirts en topjes te wagen! 

De manier dat ik het gemaakt het is totaal NIET hoe je het zou leren in een naaischool ( lees: je legt je favo simpele topje op de stof, knipt er fijntjes mooi rondom met een centimetertje speling voor je te stikken naad , één keertje voorkant, één keertje achterkant en zet de boel aan elkaar) 

De afwerking is dubieus , maar geen kat de dat heeft gemerkt toen ik had aanhad.

Manlief dacht zowaar dat ik stiekem had geshopt .







Dat er nog zulke zullen volgen valt niet te betwijfelen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Geef gerust je mening!

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.