woensdag 3 juni 2015

Budgetvriendelijke Vaderdag met Nivea

Het is alweer bijna Vaderdag.

En ik weet niet hoe het bij jullie zit maar mijn vader geeft er ( denk ik ) geen moer om.

OF hij steekt het heel goed weg dat hij er belang aan hecht, dat kan ook.

Anyhow, het is niet dat ik te tam ben om een leuk cadeautje te zoeken, maar het is verdikke moeilijk iets leuks te vinden voor iemand die eigenlijk alles al heeft. ( Dat gaat zo met veel 50-plussers, die staan meestal financieel sterker dan hun kroost en verwachten eigenlijk niet dat wij kinderen instaan om te kopen wat hun hartje begeert, dat doen ze zelf wel ) .  Daarbij komt dat 'den daddy' geen echte hobby heeft, dat zou de zaak wel vergemakkelijken op vlak van cadeautjes uitkiezen.

Ik probeer dan ook cadeautjes te geven die 'voor herhaling vatbaar' zijn. Verbruiksgoederen die effectief OP raken, die je gerust enkele jaren laten nog eens kan geven. Een flesje parfum, een fles goede wijn,  ...  ( wel opletten dat je niet jaar na jaar hetzelfde geeft, dat is ook niet zo attent) 

Dit jaar wordt het een fijn pakketje Nivea producten, waarvan ik zeker ben dat hij ze gaat opgebruiken.



De Nivea Men Crème is steevast m'n topfavoriet!

De verzorgende werking van de klassieke blauwe pot maar met een extreem lekker mannengeurtje ( ze zouden er een parfum van moeten maken, zo goed ruiken). 

De douchegel met actieve houtskool spreekt tot de verbeelding , ik weet dat actieve kool gebruikt wordt als detox middel, en in cosmetica zou het dus inderdaad een diepe reiniging moeten geven. 
Nu nog afwachten wat de bevindingen gaan zijn .

En scheerschuim, .. dat is een cadeau waarvan je op voorhand al weet dat het goed zit.

Wat geven jullie voor Vaderdag? Ik hoor het graag!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Geef gerust je mening!

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.