woensdag 27 januari 2010

Rituals stash


Het is niet van mijn gewoonte maar vandaag ga ik het toch eens doen, schaamteloos een aantal van mijn bezittingen tonen.


Dit pakket kreeg ik gratis bij een abo op het maandblad Vitaya. Het bevat 'body clay' dit is een zuiverend masker voor je lichaam, ideaal om gratis cadeau te krijgen want zelf had ik het nooit gekocht maar ik ben er wel heel nieuwsgierig naar.
De welbekende 'Yogi Flow' douche schuim. Deze heb ik al eens uitgetest en is echt heerlijk! Je krijgt een soort gel, en van het minste dat die met water in contact komt krijg je een romig schuim. Het doet me verdacht denken aan de Gilette scheerschuim gel van mijn vriend dus ik ga zeker eens testen of het ook daarvoor dienst kan doen. De geur blijft na het douchen ook hangen en dat vind ik echt fijn :)
En tenslotte nog een pot body crème 'Honey touch', die heb ik wijselijk nog wat dicht gelaten.
Deze heb ik op vrij zielige wijze weten te verkregen maar ja. :p
Mijn oma kreeg deze twee voor haar verjaardag deze zomer in augustus. Mijn oma is eentje die wel badproducten koopt maar enkel in de supermarkt of Kruidvat en dus totaal geen idee had wie of wat Rituals was. Ze vond het een flauw cadeau, een beetje badschuim en een pot handcrème (!) had ze gekregen volgens haar. Ik stelde fijntjes voor dat ik anders wel aan ruilhandel wou doen :p Een ouwe vertrouwde zeepvrije zeep en geurvrije bodylotion ruilen voor die producten die ze toch niet gebruikte. Hoewel ze wist dat het dure spullen waren wou ze toch ruilen. Want anders zou het maar in haar kast hebben staan wegkwijnen. De bodylotion ga ik proberen om nu zoveel mogelijk te gebruiken zodat hij niet slecht wordt, maar dat zal geen probleem zijn. Hij ruikt naar ceder en sinaasappel en dat past net zo goed bij dit koude seizoen.

Dit waren mijn allereerste Rituals aankopen. Een scrub en een crème, die heb ik al eerder besproken. Het artikel vindt je hier.
Plots zie ik dat ik de scrub nog niet besproken heb. Tiens! Daar zal ik dus ook ooit nog eens verandering in moeten brengen.

18 opmerkingen:

  1. Ik heb pas mijn eerste product van Rituals gekocht. Een conditioner/haarmasker (It's a Wrap) ruikt heel lekker en de geur blijft ook lang hangen.

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nathalie27/1/10

    Rituals heeft echt fijne producten he, ik vind die winkel altijd zo rustgevend :)
    Ze hebben trouwens ook leuke lipglossen!
    Bij een Glamourabbonnement kun je nu volgens mij ook een rituals pakketje krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. kyvina27/1/10

    mmm, ik denk dat ik dringend eens rituals-producten moet uitproberen, klinkt veelbelovend :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb zo al meermaals een parfum die ik aan mijn meme had cadeaugegeven teruggekregen de kerst daarna :D
    Ik vind Rituals wel een fijn merk, heb er nog maar een paar dingen van gebruikt. Spijtig genoeg is er geen Rituals winkel in Gent, je kan dat hier enkel in de Inno gaan kopen (of in de Ici Paris Xl mss ook)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het oma-cadeau kwam uit IPX ;) Maar daarop krijg je geen korting meer met je klantenkaart

    @ Kyvina: ik weet dat jij een budgetbeauty bent maar je moet echt eens een Rituals proberen als verwennerij ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ester (s)27/1/10

    ik ben bij een hammam geweeest in marokko haha maar dat terzijde, ik vind rituals wel altidj heel mooi enzo maar ik vind ik nog best duur en dan heb ik zoiets van heb ik het nodig, nee en dan koop iik hetniet


    liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik moet heel eerlijk bekennen dat ik nog nooit een product van Rituals heb gekocht. Heb nogal moeten bezuinigen de laatste jaren, maar gelukkig hoeft dat nu niet meer. Dit merk gaat op mijn lijstje van 'uitproberen' hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. @ Madelon: ik heb niets echt zelf betaald eigenlijk ;) allemaal cadeautjes. Hammam stuff was eigenlijk op kosten van mama omdat ik op al mijn vakken heel goede score had behaald. Gelukkig heb ik zo'n voorraad :) want vanaf nu is het bij mij ook de broeksriem aan

    BeantwoordenVerwijderen
  9. leuke stash maaike! ik vind rituals ook superfijn! vooral die doucheschuims! heerlijk :-) en ik krijg ook altijd zo'n rustgevend gevoel in die rituals shops! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. kyvina27/1/10

    @ maaike; enige tips? als ik in iets investeer, wil ik er wel iets voor trug. stralende huid staat zeker op nr 1 ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik denk dat ik morgen maar even naar de stad moet. Ik heb weer een verlanglijstje!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. @ Kyvina: echt wel een body lotion ;) of een scrub ( maar ik heb gehoord dat je allergisch bent dus weet ik niet af je mag scrubben?)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. kyvina28/1/10

    goh, uiteindelijk mag alles, de gevolgen moet ik er dan wel bijnemen. Gezichtsproducten zijn niet zo een probleem op allergie-gebied, enkel al de rest van het menselijke lichaam :p. Mja, na een uurtje afzien, is dat dan ook wel gedaan hoor...

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Rituals heeft zulke lekkere spulletjes! Ruikt ook altijd zo lekker :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat veel producten van ritual...mooie stash

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik heb alleen een lipgloss van rituals die bij de fancy zat, dat was lekker goedkoop! maar verder heb ik niets van rituals.

    BeantwoordenVerwijderen

Geef gerust je mening!

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.